3 תשובות
היי. אני יכולה להבין אותך. אני מאמינה שאת קצת מקצינה... אולי מה שיעזור לך זה פשוט להתחטב במקומות שאת פחות אוהבת...למרות שאני בטוחה שאת יפה. אבל זה לפעמים עוזר הלאתאמן כדי להרגיש טוב עם עצמנו(:
דבר ראשון הכי חשוב שתביני שזה רק החוסר ביטחון עצמי מסבר כאן, כולם יפים, בני אדם באופן טבעי הם יפים. ורוב האנשים חושבים על עצמם שהם מכוערים, זה טבעי לבני אדם להרגיש חוסר ביטחון, אבל צריך לדעת מתי זה קורה כדי שזה פחות יפגע בנו
שואל השאלה:
אז זהו ממש בודדים אמרו לי ואני רוצה את בשביל עצמי כי לא אכפת לי מה אחרים אומרים כלכך, אבל אני לא מצליחה להרזות פשוט לא מצליחה