10 תשובות
כןכן
קרה לי היום
מרגישה ברובלוקס
קרה לי היום
מרגישה ברובלוקס
כן
שואל השאלה:
בדיוקק^^
בדיוקק^^
אכן כן
כןכןכן
זה מרגיש כאילו אני בסרט ויש את הטיימ סקיפ ואני חייה את הטיימ סקיפ כזה עד שהאירוע המרכזי מגיעה
או פשוט ההרגשה הפתאומית הזאת שכלום לא אמיתי והכל זה רק תת מודע
זה מרגיש כאילו אני בסרט ויש את הטיימ סקיפ ואני חייה את הטיימ סקיפ כזה עד שהאירוע המרכזי מגיעה
או פשוט ההרגשה הפתאומית הזאת שכלום לא אמיתי והכל זה רק תת מודע
קורה לי רק אם אני מרוכז מדי
היום זה קרה לי
לפעמים קורה לי שאני פתאום מקבלת תחושה שאני כאילו בתוך חלום או שהחיים לא אמיתיים, ואז אני מתחילה להכנס לתסביכים שכמה היקום ענק וכמה שאנחנו חסרי משמעות ואיך היקום נוצר ודברים בסגנון הזה
לפעמים קורה לי שאני פתאום מקבלת תחושה שאני כאילו בתוך חלום או שהחיים לא אמיתיים, ואז אני מתחילה להכנס לתסביכים שכמה היקום ענק וכמה שאנחנו חסרי משמעות ואיך היקום נוצר ודברים בסגנון הזה
כן, במיוחד לאחרונה
כןן מלא פעמיםם, לפעמים אני חושבת שכולם לא אמיתיים וזה חלום, או משהו שאני מדמיינת. רגע... אולי אני לא אמיתית גם?????????????
קורה לי שאני מתנתק מעצמי ומרגיש שאני מסתכל על הכול מחוץ לגוף שלי,
לא אני לא מסטול
לא אני לא מסטול
באותו הנושא: