5 תשובות
פעם קודמת שאני הייתי עליו אני ישבתי על הרצפה
לרוב כן
שואל השאלה:
אוי תיקנתי, זה לבני ברק.
טוב תודה על התשובה, אני עוד רוצה לעלות במירון והוא בטח לא יעצור לי. אז לא אקח סיכון.
אוי תיקנתי, זה לבני ברק.
טוב תודה על התשובה, אני עוד רוצה לעלות במירון והוא בטח לא יעצור לי. אז לא אקח סיכון.
אנונימית
יש גם את קו 981 לבני ברק מצפת
את עולה ממירון רק?
באותו הנושא: