7 תשובות
נראה לי שכן
היי אני משקית תש ,
קודם כל אקדים ואומר זה לא תפקיד שמתאים לכולן , זה ממש לא תפקיד פשוט.
במהלך השירות שלך את נחשפת לדברים שביום יום את לא תחשפי ותעסקי זה מדהים אבל לפעמים נחשפים לסיפורים שהם קשים
אני מאוד נהנת בתפקיד ולפעמים קשה לי רגשית אבל גם אני בתקן יחסית קשה !
זה תפקיד שנותן סיפוק ומשמעות וזה עם עבודה רוב הזמן יהיה לך עבודה כמובן שזה גם תלוי בשיבוץ שלך .
כנפיים של קרמבו ומדעי החברה כן יכול לעזור אבל לא להבטיח שיבוץ
זה כאילו בגדול אם יש לך שאלות ספציפיות אשמח לענות באהבה
תעברו על הביו דחוף זה ממש לא קל התפקיד
"תעברו דחוף על הביו!"- למרות שאין לי מה להתרגש מתגובה בורה שאין לה קשר למציאות- צבט לי לראות מה כתבת.
הייתי משקית תש ו2 הדברים האחרונים שאני יכולה להגיד זה שהתפקיד הזה קל, או שאין בזה כלום.
כל החצי שנה הראשונה שלי הייתה מאוד קשה ועם עומס משימות שכולל אלמנט של מצפון, מה שאין בהרבה תפקידים אחרים, כיוון שמדובר בחיילים ובצרכים שלהם שעלולים להיפגע.
נכון שכמו שיש בסיסים יותר קשים יש גם בסיסים פחות מאתגרים אבל זה גם לא פשוט, וכן מאוד משמעותי. אז עם כל הקושי, עדיין נהניתי ולמרות שהשתחררתי כבר לפני 3 שנים אני מאוד גאה בשירות שלי ובמה שעשיתי.
זה באמת לא מתאים לכל אחת, אבל אם את בחורה אחראית שאוהבת לעזור, לעמוד על שלך, להקשיב ולהיות אכפתית- יכול להיות שזה זה.
שואלת השאלה- אם יש לך שאלות נוספות את מוזמנת לשאול
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם על העזרה
אני באמת חושבת שזה משהו שיכול להתאים לי אני מאוד מאוד אחראית עוד מגיל קטן ומאוד אכפת לי מהסביבה בכללי
גם לכנפיים של קרמבו הצטרפתי בכיתה ט לא בגלל המחוייבות אישית זה כי רציתי לעזור היום אני כבר מדריכה שנתיים בקרמבו
ואני בכיתה יא עזרתם לי מאוד להחליט תודה❤❤❤
שואל השאלה:
ועוד שאלה קטנה אם מי שענה לי רואה את זה
צריך להישאר הרבה בבסיס?
זה תפקיד עם הרבה עבודה
משקיות בבסיס סגור נשארות עד השעות הקטנות של הלילה מרצון שלהן
לי אישית יצא כמה פעמים להשאר
אבל זה בחירה שלך כאילו אם לצאת מהר או להשאר
זה גם תלוי בעבודה
עבודה יש