9 תשובות
כנראה משבר נפשי ואולי היא גם נכנסת לדיכאון. אם את יכולה תשאלי אותה האם היא בסדר
תשאלי אותה, תני לה יום ד' או משהו, שהיא תבין שאת בצד שלה ומנסה לעזור, ותשאלי אותה מה נסגר
נשמע כמו איזה משבר נפשי קחי אותה שליחה
כי אנשים צוחקים עליה מאחורי הגב את אומרת בעצמך
אנונימי
אפשרי ביותר או שבלי קשר קשה בצבא זה לא חדש דברי איתה זה הכי יעזור
אנונימי
אולי מציקים לה מבחינה חברתית מציעה לדבר איתה
אולי גם עובר עליה משהו בבית הכל יכול להיות מציעה גם להציע לה קבן
יש מצב שהיא בדיכאון או שמישהו פגע בה
אנונימי
אולי היא עוברת משבר נפשי
שואל השאלה:
אתם חושבים שיש מצב שאולי מציקים לה בבסיס ?
אנונימית