4 תשובות
את סתם תפגעי ממנה שוב וחבל
אם היא הייתה רעילה היא נשארה רעילה
אם היא הייתה רעילה היא נשארה רעילה
לא, היא הייתה רעילה על טעויות לא חוזרים פעמיים
יש לי עצה אחת לתת לך, מאוד טובה בעיניי: בסוף תמיד זוכרים רק את הטוב, לא משנה מאיזו תקופה.
לא.
על טעויות לא חוזרים, ואל תנסי לתת לעצמך תירוצים למה כן.
על טעויות לא חוזרים, ואל תנסי לתת לעצמך תירוצים למה כן.
באותו הנושא: