התחברות הרשמה

למה המונדיאל כל ארבע שנים?

18 בנובמבר 2022, 13:37
מונדיאלכדורגלישראלאירופהשרוטונים    
2 תשובות
שנתיים להתגעגע ושנתיים להתאמן
אנונימית
כי ככה קבעו.
א
אנוכי=אני
באותו הנושא:
יש כאן בנים נורמליים שלא רואים את המונדיאל ושכדורגל משעמם אותם?
המונדיאל כל ארבע שנים?
מונדיאל זה פעם בשנה או בארבע שנים?
למה המונדיאל כל ארבע שנים ולא כל שנה?
המונדיאל השנה לא משהו נכון או לא?
כול כמה שנים זה היורו בכדורגל?זה כמו מונדיאל כול ארבע שהים?
מי לדעתכם לוקחת את המונדיאל השנה?
השנה יהיה מונדיאל?
מי אתם מהמרים שיינתן את המונדיאל השנה?
באיזה תאריך המונדיאל יהיה השנה?
כל כמה שנים יש מונדיאל?