5 תשובות
עולה מלא כסף להקים אותו זה כמו האולימפיאדה גם היא כול ארבע שנים
^גם וזה גם לא אפשרי כל שנה כי גם השחקנים יתעייפו כמו לא יודע מה גם יש את היורו קופה אמריקה וכל התחרויות האלו וגם לא יהיה זמן למוקדמות בקיצור זה די לא אפשרי והמונדיאל היה פחות מעניין אם הוא היה כל שנה
נכון^
כל מדינה שמארחת את המודנאיל צריכה לבנות איצטדיונים ענקיים זה לוקח מלא זמן
^לא בדיוק כי יש מדינות שכבר יש להן כמו ספרד שלה יש ענקיים
באותו הנושא: