6 תשובות
שאני להטבית
אבא שלי ממש הומופוב ואימא שלי אני לא בטוחה אבל אני חושבת שכן, ואני מפחדת שהם לא יקבלו אותי ואני קטנה מדי להסתדר לבד
אנונימית
שאני לא עובדת קשה ותלמידה טובה כדי לרצות אותם, אלא כדי לרצות את עצמי, ולא הכי אכפת לי מה חושבים עליי בקטע הזה או בכלל, ושאני שונאת שהם מתנהגים כיאילו אני משקיעה רק כדי שהם יהיו גאים בי. וגם שהם בכללי לא הורים טובים כמו שהם חושבים שהם.
אני מן הסתם לא אגיד להם כי זה לא שהם ישנו משהו והם סתם יתעצבנו עליי בכלל זה.
אנונימית
אוף אני רוצה להגיד את זה אבל אפילו כאן אני לא מצליחה... אני מתוודה בזה רק בפני עצמי:((
המבין יבין
שלא טוב לי פה ושלא בא לי להישאר כאן ואם היה לי את האומץ כבר הייתי עוברת למקום אחר (אם הבנת את הכוונה, לא באלי לכתוב את מה שאני באמת רוצה כי לא בא לי משטרה).
אני לא אומרת להם כי הם ידחפו אותי לאיזה טיפול פסיכיאטרי ואמא שלי בטח תרגיש נורא, אז אני חוסכת את זה ממנה.
לא מצליחה לשחרר את המקרה הספציפי הזה
לאנונימית^^ המון המון המון המון בהצלחה עם ההורים שלך, אני בטוחה שבסוף הם יקבלו אותך בדיוק כמו שאת ויבינו שאת מושלמת. וגם אם לא, את יודעת את זה.