8 תשובות
חיים פעם אחת מקסימום זה לא יפה תשימי עם סיכות
וזה יארך לך
לכי על זה השיער אורך
e1a
תלוי מה הסוג שיער שלך
שואל השאלה:
יש לי שיער חלק
אז כן
מקסימום מטעויות לומדים
כןן זה יפה אני גזרתי אחת לעצמי לפני שבוע
תעשי, אם זה נראה עלייך טוב את לא תתחרטי. וגם אם לא תאהבי לפחות תדעי שזה לא מתאים לך ושלפחות עיסית