4 תשובות
רגיל ברןא
השאלה היא למה אתה קורא "רגיל", לכל אחד יש את הטווח שלו מהבחינה הזאת. לא הייתי רוצה להיות עם משהו אובססיבי, אבל גם לא להפך. מעט קנאה מעלה לבן הזוג. זה מראה שיש יחס.
קנא אבל במידה מסוימת כאילו קנאי חמוד כזה ולא אובססיבי
זה לא ממש משנה רק שלא ירצח כל בן שמסתכל עלי
באותו הנושא: