4 תשובות
כי הם כבר זקנים והגיע הזמן לפרוש מכדורגל
הם לא ישארו בספורט לעוד 4 שנים
הם לא ישארו בספורט לעוד 4 שנים
כי הם כבר זקנים,
גבר מעל גיל 30 הוא פג תוקף
גבר מעל גיל 30 הוא פג תוקף
אנונימי
כי הם זקנים
כי הם כבר זקנים וזה השנים האחרונות שלהם, עוד 4 שנים במונדיאל הבא הם כבר יפרשו
באותו הנושא: