8 תשובות
ממליצה ממש זה אחלה
המכנסיים שם די טובים, מומלץ שלא תקנה רק בגלל שזה נראה יפה, כדאי שתבדוק בביקורות למטה מה הם אומרים וגם לפעמים מצלמים את המוצרים אז תוכל לראות אם זה באמת נראה כמו שזה נראה בתמונה
שואל השאלה:
אם אני מידה s בטרינינג בארץ, להזמין xs?
אם אני מידה s בטרינינג בארץ, להזמין xs?
אנונימי
המידות שם הן בזמן האחרון גדולות, אחותי קנתה טרנינג s והוא נראה כמו l, אולי כדאי שתזמין xs
אני לא אהבתי תטרנינגים משיין למרות שלפני שנתיים חרשתי עליהם אבל הטעם שלי השתנה אז לא יודעת אבל בכללי זה פחות טוב לגבוהות כי הם קצרים טיפה
הבד אחלהה
הבד מושלם
כן הבד יחסית טוב ועבה
אבל הפיגמות די דקות
אבל הפיגמות די דקות
אנונימית
באותו הנושא: