הוצאתי גימלים כדי לא לסגור שבת והמפקד שלי אמר שזה אומר שבת אחרת שאיתי במחלקה תצטרך לסגור במקומי
עכשיו אני לא יודעת אם לבטל את הגימלים דרך הרופא בבסיס לא לקחתי בחשבון שמישהי אחרת תדפק למרות שבתכלס זה לא שעכשיו אנחנו בסטיז ולא כל יום מקבלים 3 גימלים וגם היא לא תהיה בתורנות שמירה או מטבח רק אוקסיד שזה להחליף שומרים אם יש הקפצה מה הייתם עושים? לבטל גימלים או להישאר בבית