7 תשובות
למה את לא יכולה להכין?
אנונימית
תתאפקי אם את לא יכולה להכין או לאכול
לטבוע בהרגשה החרא הזאת עד הבוקר
כלום, אין לך מה לעשות חוץ מלחכות שיעבור
לוותר על תשוקתך לפנקייק.
שואל השאלה:
^^^^^^ כי אני כושלת רצח ואין לי שום דבר בבית בשביל להכין את זה
אנונימית