5 תשובות
יש מחסור בלוחמים
יש עודף בגובניקים
אין מחסור בלוחמים ולוחמות, אם היה מחסור בלוחמים ולוחמות, לא היו מקימים גדוד חיר קל נוסף.
יש עודף בגובניקים, זה כן. אבל אין מחסור בלוחמים.
נכון.. הכלים שלנו מגעילים והיציאות לא משהו וכמה אפשר לעשות שמירות ומטבחים.. אבל אם לא היו את כל הגובניקים האלו שלא עושים הרבה בצהל
היה יותר כסף לצהל בשביל לעזור ללוחמים.
שואל השאלה:
כנראה המחסור לא מספיק גדול אם המדינה מזלזלת ככה בלוחמים
אנונימי
אתה 100% צודק

בעוד כמה שנים אבל זה ישתנה

זה ימשיך מספיק זמן ואנשים לא יתנו לזה עוד להמשיך ואז יהיו חייבים לשנות משהו