8 תשובות
חצי חצי
חצי חצי
רוסיה ומרוקאית
הולכת לפי מנהגי ספרד כי האבא קובע את מנהגי הבית.
הולכת לפי מנהגי ספרד כי האבא קובע את מנהגי הבית.
חצי רוסיה וחצי מרוקאית
חצי חצי
שואל השאלה:
תודה לכולם, קבלו פרחים
תודה לכולם, קבלו פרחים
אנונימית
שואל השאלה:
דקה אבל אני אשכנזייה או ספרדייה? או גם חצי חצי
דקה אבל אני אשכנזייה או ספרדייה? או גם חצי חצי
אנונימית
חצי חצי, אבל האבא קובע את מנהגי הבית (במוסרת היהודית) אז האשכנזיות שבך לא בא לידי ביטוי.
באותו הנושא: