8 תשובות
חצי חצי
רוסיה ומרוקאית
הולכת לפי מנהגי ספרד כי האבא קובע את מנהגי הבית.
חצי רוסיה וחצי מרוקאית
חצי חצי
שואל השאלה:
תודה לכולם, קבלו פרחים
אנונימית
שואל השאלה:
דקה אבל אני אשכנזייה או ספרדייה? או גם חצי חצי
אנונימית
חצי חצי, אבל האבא קובע את מנהגי הבית (במוסרת היהודית) אז האשכנזיות שבך לא בא לידי ביטוי.