5 תשובות
תלוי מה הצד של האבא
זה הולך לפי הצד של האבא
גם אני חצי רוסיה חצי מרוקאית, הצד של אבא מרוקאי אז אני ספרדית
שואל השאלה:
כן אז אני ספרדיה
אנונימית
שניהם יהודים? אם כן אז כנראה שלפי האבא זה ברכות וכו ותפילות...
כלומר אם האב הוא מהצד המרוקאי אז בנוסח "ספרדי" ואם בוודאות הצד הרוסי הוא מעדות אשכנז וזה הצד של האב אז תפילה בנוסח "אשכנזי"