6 תשובות
זה או לפתוח איתה את זה ולנסות לפתור את הבעיה ולהסביר לה את מה שאת מרגישה או שאם אין סיכוי ולתקן אז להבין שלפעמים אנשים משתנים וזה בסדר אבל קשה לנו לנתק אותם מהחיים שלנו כי הם היו שם ככ הרבה זמן אז אנחנו נשארים בקשר שהוא כבר לא נכון
זה או להסביר לה את המצב ( שתפסיק להתנשא עלייך ולדבר אליך כאילו את צריכה עצות או משהו כזה) או להבין שזאת הבחורה ואתן במילא כבר לא מוצאות אחת את השנייה אז אין מה יותר מידי לשוחח ולהבין שזהו
שואל השאלה:
^^ קל לי לנתק קשר מאנשים (חברות טובות שלי החרימו אותי ולמדתי להתנתק מהרגש) אני לא יודעת אם אני רוצה, אנחנו ביחד באותה כיתה ואני לא רוצה עוינות. אני גם יודעת שהיא רבה היא משתנה הופכת לבן אדם אגוצנטרי שלא חושב מה הצד השני עובר
^^ קל לי לנתק קשר מאנשים (חברות טובות שלי החרימו אותי ולמדתי להתנתק מהרגש) אני לא יודעת אם אני רוצה, אנחנו ביחד באותה כיתה ואני לא רוצה עוינות. אני גם יודעת שהיא רבה היא משתנה הופכת לבן אדם אגוצנטרי שלא חושב מה הצד השני עובר
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה לכולכם אתם מדהימים ❤
תודה רבה לכולכם אתם מדהימים ❤
אנונימית
מובן ממש.
תנסי לדבר איתה על זה, להגיד שאת מרגישה שהיא פחות מקשיבה ותומכת ויותר מנסה לפתור לך את הבעיות וזה לא מה שאת רוצה ממנה בתור חברה
תנסי לדבר איתה על זה, להגיד שאת מרגישה שהיא פחות מקשיבה ותומכת ויותר מנסה לפתור לך את הבעיות וזה לא מה שאת רוצה ממנה בתור חברה
תנסי לדבר איתה ולראות איך אפשר להתקדם משם. לפעמים בכלל לא שמים לב שאנחנו פוגעים בבן אדם עד שלא מעירים לנו על זה. תחומי עניין זה בכלל לא קשור, תמיד אפשר למצוא על מה לדבר וזה בסדר לשמוע גם על דברים שלא מעניינים אותך כי ככה חברים מתנהגים וצריך תמיד להיות אוזן קשבת אחד בשביל השני. תדברי איתה ואם תראי שהקשר הזה לא מתקדם לשום מקום, תתרחקי ממנה בהדרגה ותסיימו אותו בטוב. לא צריך לנתק קשר בפיצוצים אם לא קרה משהו חמור עד כדי כך. תנסי למצוא בנות שנעים לך בחברתן ושיהיו לצידך כשתצטרכי אותן וכמובן שגם את תהיי שם בשבילן
באותו הנושא: