9 תשובות
אל תתחילי לריב איתה או משהו
פשוט תפסיקי לדבר איתה לאט לאט כזה
פשוט תפסיקי לדבר איתה לאט לאט כזה
לא מבינה איך שרדת איתה 9 שנים אני בחברות 12 שנים בחיים לא היינו עושות דבר כזה קיצר תנתקי קשר גם לי הייתה מישהי אחת שדיברתי איתה בכיתה ונתקתי קשר וזה עדיף
עשתה חרם עלייך ואת חברה שלה?
למי אכפת אם היא רכלנית, תנתקי קשר
למי אכפת אם היא רכלנית, תנתקי קשר
למה את חברה שלה?
"חברה"
תנתקי איתה קשר מהר
תנתקי איתה קשר מהר
הייתה לי חברה כזאת.. אולי היא לא עשתה עליי חרם אבל היא הייתה עושה מה שבאלה ושמה לי גבולות. שרדתי אותה 10 שנים והתחרטתי שניסיתי למשוך תקשר הזה. ניתקתי קשר בסוף..
אז לא אחותי זאת לא חברה, תתרחקי ממנה לאט לאט. ברגע שאת מתלוננת, את סובלת. את לא אמורה לסבול בגלל חברה שלך זו לא ההגדרה של חברים. וזה בטח שלא חד צדדי. אם זה יתפוצץ אז זה יתפוצץ אבל זה בשליטה שלך. את לא רוצה את הקשר הזה את תתרחקי לאט לאט והיא לא זו שתשתלט על החיים שלך ותעשה מה שבאלה
אז לא אחותי זאת לא חברה, תתרחקי ממנה לאט לאט. ברגע שאת מתלוננת, את סובלת. את לא אמורה לסבול בגלל חברה שלך זו לא ההגדרה של חברים. וזה בטח שלא חד צדדי. אם זה יתפוצץ אז זה יתפוצץ אבל זה בשליטה שלך. את לא רוצה את הקשר הזה את תתרחקי לאט לאט והיא לא זו שתשתלט על החיים שלך ותעשה מה שבאלה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה<:
תודה<:
לפי מה שאני יודעת חבר טוב זה בנאדם שקרוב אלייך לא אמא שלך שמציבה לך גבולות וקובעת מה יקרה בכל זמן נתון.
תבדקי עם עצמך אם היא מתנהגת כמו חברה או לא.
אני די בטוחה שלא
תבדקי עם עצמך אם היא מתנהגת כמו חברה או לא.
אני די בטוחה שלא
אנונימית
שואל השאלה:
לא ממש.. כל פעם כשהיא רבה איתי היא עושה פרצופים/ מדברת מאחורי הגב שלי שאני שומעת..ואומרת שזה אשמתי בלי סיבה ואז אני זאת שאמורה לבקש סליחה
לא ממש.. כל פעם כשהיא רבה איתי היא עושה פרצופים/ מדברת מאחורי הגב שלי שאני שומעת..ואומרת שזה אשמתי בלי סיבה ואז אני זאת שאמורה לבקש סליחה
באותו הנושא: