17 תשובות
חברה שלי הייתה שם, היא אמרה ששאלו אותה מה גרם לה להגיע לכאן, אם היא מוכנה לטיפול וכל זה. אחרי 3 חודשים היא התאשפזה אבל זה יכול להיות יותר או פחות, מחזירים תשובה אחרי לא הרבה זמן לפי מה שאני זוכרת
שואל השאלה:
הבנתי
תודה רבה
מקווה שהיא יותר טוב!
_0_
כן, היא כבר החלימה מבחינה פיזית ועובדת על הנפשית :) המון בהצלחה לך!
ואם יש לך שאלות אני פה לענות (הייתי בתל השומר)
שואל השאלה:
כן יש לי עוד שבועיים פגישה עם שניידר ואני בלחץ ממש
אני מפחדת שיאשפזו אותי בכפייה או משהו
_0_
לא מאשפזים בכפייה סתם ככה, אנשים לא מבינים את המשמעות של "אשפוז בכפייה"
שואל השאלה:
כן הכוונה שההורים יאשפזו אותי מבלי בהכרח שאננ רוצה
_0_
לחברה שלי לקח חודש להכנס
היי, באיינטק (השיחת "קבלה" שעושים) הם העצם שואלים אותך כמה שאלות כדי להבין בערך את המצב שאת נמצאת בו ומנסים להתאים לך את הטיפול שהכי נכון בשבילך.
זה יכול להיות מרפאה/אשפוז יום/ אשפוז מלא...
תלוי במצב ובמה שהם חושבים.
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובה שלך❤
_0_
באהבה, אני תמיד כאן
בדיוק השתחררתי משם לא ממזמן
שואל השאלה:
והם שוקלים אותי שם? הם יכולים להחליט שאם אני במשקל תקין הם לא מטפלים בי?
_0_
לגבי האיינטק אני לא חושהת ששוקלים אותך, לי זה היה בזום
אבל בכללי אם את נכנסת יש שקילות פעם בשבוע
לא נראה לי קשור משקל תקין
שואל השאלה:
אני מדברת על הפגישת מיפוי, הראשונית
_0_
אין שקילה אבל יש שקילה פעם בשבוע
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה
_0_