17 תשובות
חברה שלי הייתה שם, היא אמרה ששאלו אותה מה גרם לה להגיע לכאן, אם היא מוכנה לטיפול וכל זה. אחרי 3 חודשים היא התאשפזה אבל זה יכול להיות יותר או פחות, מחזירים תשובה אחרי לא הרבה זמן לפי מה שאני זוכרת
שואל השאלה:
הבנתי
תודה רבה
מקווה שהיא יותר טוב!
הבנתי
תודה רבה
מקווה שהיא יותר טוב!
כן, היא כבר החלימה מבחינה פיזית ועובדת על הנפשית :) המון בהצלחה לך!
ואם יש לך שאלות אני פה לענות (הייתי בתל השומר)
שואל השאלה:
כן יש לי עוד שבועיים פגישה עם שניידר ואני בלחץ ממש
אני מפחדת שיאשפזו אותי בכפייה או משהו
כן יש לי עוד שבועיים פגישה עם שניידר ואני בלחץ ממש
אני מפחדת שיאשפזו אותי בכפייה או משהו
לא מאשפזים בכפייה סתם ככה, אנשים לא מבינים את המשמעות של "אשפוז בכפייה"
שואל השאלה:
כן הכוונה שההורים יאשפזו אותי מבלי בהכרח שאננ רוצה
כן הכוונה שההורים יאשפזו אותי מבלי בהכרח שאננ רוצה
לחברה שלי לקח חודש להכנס
היי, באיינטק (השיחת "קבלה" שעושים) הם העצם שואלים אותך כמה שאלות כדי להבין בערך את המצב שאת נמצאת בו ומנסים להתאים לך את הטיפול שהכי נכון בשבילך.
זה יכול להיות מרפאה/אשפוז יום/ אשפוז מלא...
תלוי במצב ובמה שהם חושבים.
זה יכול להיות מרפאה/אשפוז יום/ אשפוז מלא...
תלוי במצב ובמה שהם חושבים.
שואל השאלה:
תודה רבה על התשובה שלך❤
תודה רבה על התשובה שלך❤
באהבה, אני תמיד כאן
בדיוק השתחררתי משם לא ממזמן
בדיוק השתחררתי משם לא ממזמן
שואל השאלה:
והם שוקלים אותי שם? הם יכולים להחליט שאם אני במשקל תקין הם לא מטפלים בי?
והם שוקלים אותי שם? הם יכולים להחליט שאם אני במשקל תקין הם לא מטפלים בי?
לגבי האיינטק אני לא חושהת ששוקלים אותך, לי זה היה בזום
אבל בכללי אם את נכנסת יש שקילות פעם בשבוע
אבל בכללי אם את נכנסת יש שקילות פעם בשבוע
לא נראה לי קשור משקל תקין
שואל השאלה:
אני מדברת על הפגישת מיפוי, הראשונית
אני מדברת על הפגישת מיפוי, הראשונית
אין שקילה אבל יש שקילה פעם בשבוע
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה
אוקיי תודה רבה
באותו הנושא: