8 תשובות
מעדכנת את המפקדת והולכת לעשות בדיקה מוסדית במדא
שואל השאלה:
אמרתי לה אבל איך אני מוציאה גימל למחר שלא אסתבך
אנונימית
שואל השאלה:
אני מפספסת שליש מהטירונות
אנונימית
אם תפספסי מטווחים כנראה תצטרכי לעשות טירונות מחדש
שואל השאלה:
לא המטווחים בשבוע אחרון
אנונימית
שואל השאלה:
היא אמרה לי שאני חוזרת בראשון הבא-
אנונימית
את לא צריכה גימלים פשוט תגידי למפקדת שלך. אסור לה להגיד לך לבוא ליחידה עד שאת לא יוצאת שלילית בבדיקה מוסדית
את לדעתי לא צריכה להוציא גימל למחר, זה נחשב שאת בהרחקה בעיקרון.
תשאלי ליתר ביטחון את המפקדת שלך אם את צריכה להוציא גימל או שאת נחשבת בהרחקה עד שיש תשובה של בדיקה מוסדית