4 תשובות
אלימות?? אמאלה אז זה נראלי יותר גרוע ממה שחשבתי.. מציעה לך לפנות למחנכת. למרות שאם הייתי איתך הייתי אומרת להם כמה דברים שיסתמו את הפה ואם הם בכלל יעזו להרים יד אני ישר צועקת למורה, מקליטה ומסריטה הכל
אנונימית
שואל השאלה:
^איך אני אמורה לעשות את זה?
בדרך כלל הם בקבוצות של 5-10 ילדים
ואני מאמינה שהם ישתמשו באלימות
אנונימית
אני מבינה אותך בטירוף. באמת.
יכולה להגיד לך שמהנסיון שלי הכי טוב לדפוק להם איזה תשובה ולסתום להם את הפה פעם אחת לתמיד, הם פשוט יפסיקו אחרי
אנונימית
שואל השאלה:
וסליחה שזה ארוך
אני ממש מתוסכלת מהמצב שאני נמצאת בו
אנונימית