14 תשובות
אני גם מוציאה פטור על נפשי ולפי מה שאמרו לי צריך להוכיח לקבן שאת לא משקרת
אני מוציאה פטור על חרדות אז אני צריכה ללכת לפסיכיאטר להוציא אבחון ויעני הוכחה שיש לי חרדות
ובכללי כמה שיותר חוות דעת שיש עלייך ו"הוכחות"
אני מוציאה פטור על חרדות אז אני צריכה ללכת לפסיכיאטר להוציא אבחון ויעני הוכחה שיש לי חרדות
ובכללי כמה שיותר חוות דעת שיש עלייך ו"הוכחות"
שואל השאלה:
הייתי אצל כמה פסיכאטרים בעבר אבל לא סיפרתי להם על הדברים האלה ובחיים לא באמת שיתפתי אותם
חובה ללכת לפסיכאטר ? ולספר לו את הדברים ואז?
או שאפשר פשוט לדבר עם הקב"ן
הייתי אצל כמה פסיכאטרים בעבר אבל לא סיפרתי להם על הדברים האלה ובחיים לא באמת שיתפתי אותם
חובה ללכת לפסיכאטר ? ולספר לו את הדברים ואז?
או שאפשר פשוט לדבר עם הקב"ן
אנונימית
כעיקרון כשאת מגיעה לקבן הוא פשוט יביא לך טפסים שאת צריכה למלא ואז לחזור אליו
עדיף לבוא עם הטפסים האלה מוכנים
וזה מה שאמרו לי אני לא בטוחה בזה
הקבן שלי זה במרץ
עדיף לבוא עם הטפסים האלה מוכנים
וזה מה שאמרו לי אני לא בטוחה בזה
הקבן שלי זה במרץ
שואל השאלה:
הבעיה היא שאני לא מסוגלת שיגלו על הדברים האלה ופסיכיאטר מחוייב לספר להורים כל דבר שזה נורא מתסכל
הבעיה היא שאני לא מסוגלת שיגלו על הדברים האלה ופסיכיאטר מחוייב לספר להורים כל דבר שזה נורא מתסכל
אנונימית
אין מה לעשות בובה אם את רוצה להוציא פטור זאת הדרך היחידה
רק דרך קבן והוכחות
ולא חייב פסיכיאטר את יכולה גם פסיכולוג ועובד סוציאלי
פסיכיאטר פשוט זה הכי "מקצועי ומוסמך" נקרא לזה ככה אז ככה יתנו לך פטור בטוח
רק דרך קבן והוכחות
ולא חייב פסיכיאטר את יכולה גם פסיכולוג ועובד סוציאלי
פסיכיאטר פשוט זה הכי "מקצועי ומוסמך" נקרא לזה ככה אז ככה יתנו לך פטור בטוח
שואל השאלה:
אני עדיין לא היה לי צו ראשון עדיין יש לי בעוד איזה חודש וחצי
אבל אני לא חושבת שאני אתאים למסגרת הזאת וחושבת שזה יעשה לי רק רע ויגרום לי להגיע למצבים שלא בא לי להגיע שוב
אבל בסופו של דבר איך אני אמורה להוכיח לו שאני מרגישה ככה בלי לערב גורמי חוץ ( הורים)
אני עדיין לא היה לי צו ראשון עדיין יש לי בעוד איזה חודש וחצי
אבל אני לא חושבת שאני אתאים למסגרת הזאת וחושבת שזה יעשה לי רק רע ויגרום לי להגיע למצבים שלא בא לי להגיע שוב
אבל בסופו של דבר איך אני אמורה להוכיח לו שאני מרגישה ככה בלי לערב גורמי חוץ ( הורים)
אנונימית
שואל השאלה:
השיחת קבן באיזה תהליך היא?
השיחת קבן באיזה תהליך היא?
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו יש סיכוי שאני אוכל ללכת אליו רק בגיל 18?
כאילו יש סיכוי שאני אוכל ללכת אליו רק בגיל 18?
אנונימית
אז תספרי בצו ראשון בראיון האישי על הכל תספרי הכל
ככה המראיינות ירשמו וירד הסיכוי שתתגייסי אבל שוב זה לא יעזור אם לא תיהי אצל הקבן ותביאי הוכחה
ככה המראיינות ירשמו וירד הסיכוי שתתגייסי אבל שוב זה לא יעזור אם לא תיהי אצל הקבן ותביאי הוכחה
השיחה עם הקבן זה לא פסיכולוג זה פעם אחת נראה לי וזהו
ותלוי מתי את מתגייסת.. עדיף להוציא פטור כמה שיותר מוקדם
ואני שוב לא בטוחה בדברים שאני אומרת כי הקבן שלי הוא רק במרץ ואני מוציאה אבחון מפסיכיאטר אז תחשבי על זה
ותלוי מתי את מתגייסת.. עדיף להוציא פטור כמה שיותר מוקדם
ואני שוב לא בטוחה בדברים שאני אומרת כי הקבן שלי הוא רק במרץ ואני מוציאה אבחון מפסיכיאטר אז תחשבי על זה
שואל השאלה:
אני רוצה להתגייס מצד אחד אבל מצד שני אני יודעת לאיזה מצב אני יכולה להגיע בגלל הדברים האלה אבל לא אצליח להתסכל בעיניים של ההורים בידיעה שהם מודעים להכל
אני רוצה להתגייס מצד אחד אבל מצד שני אני יודעת לאיזה מצב אני יכולה להגיע בגלל הדברים האלה אבל לא אצליח להתסכל בעיניים של ההורים בידיעה שהם מודעים להכל
אנונימית
את יכולה להגיד לקב"ן ישאלו אותך המון שאלות כנראה וירצו לראות איפה פגעת בעצמך וכל מיני כאלה ישאלו על העבר ומה הגורם ומה ניסית ומה לא ודברים כאלה.
כשמגיע הזמן של השיחה עם החיילת פשוט תספרי לה על זה - ורק אז יזמינו אותך לשיחה עם קבן.
כשמגיע הזמן של השיחה עם החיילת פשוט תספרי לה על זה - ורק אז יזמינו אותך לשיחה עם קבן.
שואל השאלה:
תודה רבה בכל מקרה לכולם :)
תודה רבה בכל מקרה לכולם :)
אנונימית
^שתדעי שמה שכתבתי מוביל לפטור
אם את לא רוצה פטור פשוט אל תספרי להם את זה.
אם את לא רוצה פטור פשוט אל תספרי להם את זה.
באותו הנושא: