10 תשובות
תבין שיצאת עם סתומה ויש לך מזל
זה תלוי מה אתה רוצה לעשות בחיים.
הטכניון סגור לפניך, מדמח יהיה לך נורא קשה, רפואה תשכח מזה.
השאר? אולי יהיה בסדר עם פסיכומטרי ממש טוב.
הטכניון סגור לפניך, מדמח יהיה לך נורא קשה, רפואה תשכח מזה.
השאר? אולי יהיה בסדר עם פסיכומטרי ממש טוב.
היא יצאה סתומה ברמות ולא מגיע לך משהי כמוה
אנונימית
זה הפסד שלה. אם היא עשתה את זה בגלל שאתה ב4 יחידות היא לא אהבה אותך והיא היית זורקת אותך בהמשך בגלל שטויות
שתמצא יותר טוב ממנה והיא המפגרת פה
אנונימית
תעלה ל5
תלך להומיז.
ותעבור ל5 יחידות ותשיג חברה חדשה
ותעבור ל5 יחידות ותשיג חברה חדשה
שואל השאלה:
תודה אל התשובות
תודה אל התשובות
אנונימי
התחמקות מכדור אחי תגיד תודה
הפסד שלה.
באותו הנושא: