5 תשובות
שואל השאלה:
בנוסף הוא ביקש שאני יעקוף במעגל תנועה ונתן גז ממש חזק..
אתהיכול לערער
שואל השאלה:
זה מה שאני עושה ממש מבאס כי נסעתי חלק כל הנסיעה בלי הערה וגם בדף של הטסטים הוא סלם כתב משפט שלא קרה בשום מצב.. חוץ מה כיפוח זכות קדימה שהוא גרם לה..
שואל השאלה:
השאלה אם אני מערער ושומעים שאני אומר לו על המכונית שהוא כיפח לה תזכות קדימה העירעור יתקבל?.. הוא כתב שאני מסכן רכבים במעבר ניתבים שזה דבר שלא קרה כי הוא ממש רגוע ולא התקרב להגה או לבלם .
שואל השאלה:
סבבה נקווה לטוב):
באותו הנושא: