קושי חברתי בבית ספר הוא סיבה מספיק טובה כדי לא ללכת לבית ספר?
אני בי'ב ובזמן האחרון אני מרגישה ממש שקופה ליד חברים שלי ושתי בנות שהייתי חברה ממש טובה שלהן בנפרד עכשיו החברות הכי טובות והן דוחפות אותי לפינה והן הקימו חבורה עם בנים וזה ואני כבר לא מרגישה קשורה וכולם מתעלמים ממני וחבר שהייתי איתו בקשר פעם אבל התרחקנו אומר כבר תקופה שהוא רוצה שנדבר כי אני חייבת לו סליחה אז אמרתי לו אז שידבר והוא התחיל לצעוק עליי בבית ספר ליד עוד ילדים בלי לתת לי להשחיל מילה והלך ועוד הוא חבר בחבורה הזאת של אלה שמתעלמים ממני וגורמים לי להרגיש לא קשורה אז אין לי עם מי לדבר יותר ואני קורסת מהבחינה הזאת. אני בן אדם שרוצה להיות חברותי אבל משהו בגישה שלי עושה ההפך כאילו אין לי גישה כזאת שגורמת לאנשים לבוא לדבר איתי בניגוד לכל מי שאני מכירה וזה לא בכוונה אבל זה פשוט גורר עוד יחס ועוד יחס עד שבסוף אני נשארת לבד ואני בוכה מלא בגלל זה וגם ההורים שלי יודעים על המצב והם יודעים שיש לי בעיה ואני גם לוקחת כדור אנטי פסיכוטי. אבל להיות שם בבית ספר ולהרגיש לבד ועלובה ולא קשורה ולא משנה כמה אני מנסה להתעלם מזה זה לא מצליח זה הדבר הכי קשה שאני צריכה לעשות כל יום. זה באמת מייאש להרגיש את זה כל יום ואני מרגישה את הצורך להישאר קצת בבית כדי לסדר את הראש שלי לראות למי באמת אכפת אם הכל בסדר איתי. כמובן שיש גם את החלק של לשכנע את ההורים שלי אבל הם יודעים כמה קשה לי אז אני מאמינה שבסוף הם יבינו את זה.