8 תשובות
לאט לאט, תתחילי מהאוניברסיטה, תלמדי את מה שאת צריכה.
להציב לך מטרות קטנות עד שתגיעי למטרה הגדולה והעיקרית שאת רוצה
לומדים קשה, מוציאים תעודת בגרות מוצלחת, אחרי זה תתחילי ללמוד תארים, ביולוגיה, רפואה... ואז תוכלי לקבל עבודה טובה, ולהצליח! זה לגמרי אפשרי
בהצלחה❤
בהצלחה❤
שואל השאלה:
אני פשוט צריכה לכתוב לעצמי תכנית- שלבים שלבים, אתם יודעים אם יש משהו שאני יכולה לעשות נגיד בגיל חטיבה (אני כיתה ט) כי אני מרגישה שאני לא עושה כלום כדי להשיג את המטרות שלי
אני פשוט צריכה לכתוב לעצמי תכנית- שלבים שלבים, אתם יודעים אם יש משהו שאני יכולה לעשות נגיד בגיל חטיבה (אני כיתה ט) כי אני מרגישה שאני לא עושה כלום כדי להשיג את המטרות שלי
אנונימית
נראה לי שכן אבל שגדטלים יותר
אני לא יודעת אבל תחפשי משהו לסרטן זה אם תמצאי את תיהי גיבורה לכל חולי הסרטן
לא בסטיפס זה בטוח
שואל השאלה:
^^ אני יודעת זה חלום שלי
^^ אני יודעת זה חלום שלי
אנונימית
באותו הנושא: