10 תשובות
כן לא, זה יקרע את הגוף שלך, צריך מנוחות מדיי פעם....
זה בהחלט יביא לך גוף שרירי
זה בהחלט יביא לך גוף שרירי
שואל השאלה:
אבל זה לא שאני בכלל לא בכושר , אני כן יש שרירים אבל לא מפותחים. אבל כן יש קוביות ושרירי ידיים קצת.
אבל זה לא שאני בכלל לא בכושר , אני כן יש שרירים אבל לא מפותחים. אבל כן יש קוביות ושרירי ידיים קצת.
אנונימי
תלוי מה מצב הגוף שלך כרגע אבל בעיקרון כן הכל תלוי בכח הרצון
בעיקרון יכול להיות שכן, אבל זה לא דרך בריאה, זה יכול לפגוע בגוף שלך.. הגוף צריך מנוחות ולהתרגל לזה. אי אפשר לקרוע אותו בחודשיים.
גם אתה לא יכול להתחיל ממשקל כל-כך גבוה על ההתחלה.
אבל כן תתחיל להתאמן
גם אתה לא יכול להתחיל ממשקל כל-כך גבוה על ההתחלה.
אבל כן תתחיל להתאמן
כן בחודש אפילו אפשר לראות תוצאות הכול עניין של התמדה!
לא. אין קיצורי דרך בחיים ובעיקר לא בספורט, אם אתה רוצה משהו אתה צריך לעבוד קשה הרבה זמן בשבילו. מה שבנוסף אם לא התאמנת אף פעם להתאמן כל יום יוביל לפציעה אם אתה עושה לא נכון וחבל.
שואל השאלה:
אבל זה לא שהייתי בכושר לפני התאמנתי בבית.
אבל זה לא שהייתי בכושר לפני התאמנתי בבית.
אנונימי
אפשר להיות בדרך לשם
אנונימי
תלוי אם גוף החלומות שלך זה גוף תפוס שאת לא יכולה לזוז
אני לא חושבת
באותו הנושא: