4 תשובות
לבקש סליחה
תדבר איתה
תדבר איתה
קודם כל לא לזלזל גם אם אתה חושב שזה דבילי(או שלפחות שהיא לא תשים לב..) ודבר שני לנסות להסביר לה ואם צריך להתנצל
שואל השאלה:
חברים אני בת בכלל היא החברה הכי טובה שלי פשוט
חברים אני בת בכלל היא החברה הכי טובה שלי פשוט
להבין שיכול להיות שזה לא דבילי. זה שאת קוראת לזה דבילי כבר מראה כמה את לא מוכנה להודות שיכול להיות שטעית, גם אם צדקת.. מה קרה?
באותו הנושא: