7 תשובות
את לא חייבת למחוק פשוט תעשי לעצמך הגבלת זמן ולא לבזבז על זה את כל היום
למחוק לא להשתעבד למסך זה חלק חשוב מהחיים
שואל השאלה:
אני אהיה בטלפון גם אם אני אמחוק את טיקטוק ואינסטגרם , פשוא לא באפליקציות האלו . לעזוב את הטלפון לגמרי אני בחיים לא אצליח כי חוץ מזה איו לי חיים .
אנונימית
אני אישית מחקתי טיקטוק וכדי עדיין להישאר טיפה בעניינים השארתי אינסטגרם ועשיתי הגבלת זמן
הלוואי והיה לי את האומץ למחוק. אם את יכולה זה לגמרי כדאי ומומלץץ
כן אני ממש ממליצה לך, אני מחקתי טיק טוק וזה פינה לי ככ הרבה זמן