7 תשובות
סוףסוף אנשים שלא אוהבים סופגניה
זה אחד המגעילים
כן סופגניה זה ממש טעים
אנונימית
מהה זה טעים אמאלה
תודה רבה!!!
אף פעם לא הבנתי את ההתלהבות, ממש לא עושה לי את זה. שנים שלא נגעתי בסופגניות, מאז שאני קטנה
אף פעם לא הבנתי את ההתלהבות, ממש לא עושה לי את זה. שנים שלא נגעתי בסופגניות, מאז שאני קטנה
בדיוק
באותו הנושא: