4 תשובות
עשיתי את שתיהם לא כאב לי כלום מבטיחה לך הייתי בול כמוך בלחץ
לא לחשוב על הכאב
שואל השאלה:
מה לא כאב לך סתימה או טיפול שורש?
אנונימי
אני הכי פחדנית אצל רופא שיניים אני נושכת אותם ומניסיון זה כלום וזה באמת שטויוצ אםילו לא כאב לי