4 תשובות
עשיתי את שתיהם לא כאב לי כלום מבטיחה לך הייתי בול כמוך בלחץ
לא לחשוב על הכאב
שואל השאלה:
מה לא כאב לך סתימה או טיפול שורש?
מה לא כאב לך סתימה או טיפול שורש?
אנונימי
אני הכי פחדנית אצל רופא שיניים אני נושכת אותם ומניסיון זה כלום וזה באמת שטויוצ אםילו לא כאב לי