תשובה אחת
עשיתי את המבחן ועברתי אותו
הוא לא קשה אם את לומדת
זה מבחן פסיכוטכני
יש לך שישה חלקים
שניים שפתיים
שניים מתמטיים
ושניים צורניים
יש לך שאלות הכנה באתר של מדעני העתיד תעברי עליהם
ואני ממליץ גם לעבור על עוד שאלות נגיד בנעם או סתם של מבחני פסיכומטרי
באותו הנושא: