10 תשובות
אני לא קיבלתי תשובות למבחן הראשון עדיין
שואל השאלה:
אני חושב שזה תלוי באיזה אוניברסיטה עשית, איפה עשית?
טכניון אתה?
שואל השאלה:
בר אילן
שואל השאלה:
מישהו פה עבר את הבחינה השניה פעם?
עברתי את מבחן א של אודיסאה
כל הכבוד ממש! אין לי מושג ממש איך המיונים לאלפא עובדים, אבל בהצלחה!
אתה יודע במקרה מה יהיה הסגנון של המבחן ב של אודיסאה? אני לא ממש יודעת
אנונימית
אני הייתי באודיסאה עברתי את מבחן ב זכ היה טקסט ממש ארוך מסובך ומבלבל עם מילים מסובכות ושאלות ארוכות ומסובכות העיקר שם לדעתי היה להבין את העיקרון ולדעת לחרטט כזה מילים ורעיון הטקסט באמת מסובכים לי זה סיפר על החלל ועל התפתחות ומוות של כוכבים
שואל השאלה:
זה היה שאלות אמריקאיות?
חלק אבל הרוב לא זה באמת היו פשוט שאלות של חירטוטים זה היה הרבנ מידע ומילים קשות ברמה אקדמית שנועדו לבלבל אותך אבל את היית צריכה להוציא מהם מידע כאילן
אם את טובה בלחרטט תשובות ובעיקר תשובות בדברים כמו לשון וזה זה יעזור
באותו הנושא: