התחברות
הרשמה
בית ספר בן גוריון בראשלצ זה חטיבה או תיכון?
17 בדצמבר 2022, 22:57
בית ספר
שאלה
תשובה אחת
חטיבה, אבל הוא כבר לא קיים - עשו אחד חדש שנקרא "דורות בן גוריון" והוא חלק מבית ספר 6 שנתי שכולל גם תיכון
W
WastedSlot
באותו הנושא:
מישהו מתיכון רביבים בראשלצ?
אתם *עכשיו* בחטיבה או בתיכון?ואתם עולים לחטיבה, תיכון או צבא?
למי שגמר תיכון- מה יותר כיף- תיכון או חטיבה?
מה אתם יודעים על התיכון הריאלי גן נחום בראשלצ?
אם התיכון והחטיבה אצלנו מחוברים ויש מורה שהיא מלמדת גם תיכון וגם חטיבה
יש פה מתיכון בן גוריון בפתח תקווה?
איפה כדאי יותר ללמד *כל מקצוע* ביסודי, חטיבת ביניים או חטיבה עליונה (תיכון) ?
מאיזה כיתה זה: חטיבת בניים, חטיבה, חטיבה עליונה ותיכון?
דחוף לבנות שלומדות בראשלצ באיזשהי חטיבה!!!
למי שגמר תיכון מה יותר כיף יסודי/חטיבה/תיכון?
אם החטיבה והתיכון שלי מחוברים (יעני אותו בית ספר אותו מקום) אז גם לחטיבה יש שביתה?