13 תשובות
אחלה בית ספר
אנונימית
שואל השאלה:
את לומדת שם?^
אנונימית
כן
אנונימית
שואל השאלה:
יא באיזה כיתה את?
אנונימית
חח למה זה משנה?
אנונימית
אני בחטיבה שם אם זה נחשב חח
ושמעתי שזה אחלה בית ספר
שואל השאלה:
^^סתם אולי אנחנו באותה שכבה :) את לא חייבת לענות, אני בי"א
אנונימית
את עוברת לבית הספר הזה?
אנונימית
שואל השאלה:
חחח לא אני כבר שם, סתם רציתי לראות אם אנשים מכירים אותו ומה הם חושבים עליו
אנונימית
אה אוקיי חח
אנונימית
אני לומדת שם, יותר נכון בחטיבה הסמוכה אבל זה אותו דבר כזה
אני באמירים נראלי שזה קרוב
אנונימי
אני לומדת שם .. כיתה י"ב