10 תשובות
לדעתי כן זה בסדר
כן
לדעתי כן כי אחרי הכל לכולנו יש דעות ואנחנו לא תמיד נסכים על הכל, אבל כן חשוב לכבד דעות של אחרים
אין יותר בסדר מזה
אין לי בעיה עם להטב יש לי בעיה עם הגאווה שלהם כיאלו לאף אחד לא אכפת מהנטיות המניות שלכם. והכי מעצבן זה "חודש הגאוה" למה לחרא הזה צריך מצעד ולסטרייטים אין את הדברים האלה הם פשוט גאוותנים מדיי
דבר ראשון, אין דבר כזה "בסדר" או "לא בסדר", זה הכל עניין של השקפה, אין שום מקור אובייקטיבי. לדעתי זה תלוי במה את מתכוונת כשאת אומרת "הדרך שלהם", כי זה יכול לומר המון דברים.
אנונימי
שואל השאלה:
אופסס
בטעות דילגתי עלייך בפרחים אלם צ'ייס
סליחה ❤
אופסס
בטעות דילגתי עלייך בפרחים אלם צ'ייס
סליחה ❤
אנונימית
חחח הכל טוב
כן
אני גם כזו
זה בסדר
"איש איש באמונתו יחיה" (:
זה בסדר
"איש איש באמונתו יחיה" (:
באותו הנושא: