7 תשובות
להפרד בהודעה?
בבקשה לא בהודעה, חייב בהודעה?
אל תיפרדי ממנו בהודעה... אם תאמרי את זה פנים מול פנים, זה בסדר
אנונימית
בהודעה קצת מעליב
שואל השאלה:
אנחנו לא נפגשים. אני אחכה שבועיים להיפרד ממנו?
אנונימית
שואל השאלה:
אגב, בתקופה המסוימת שהייתי איתו, הוא לא עשה לי טוב, בגלל זה אני נפרדת
אנונימית
אוי לא בהודעה...
796