6 תשובות
כי זה מעצבן
שואל השאלה:
למה את מתעצבנת משאלה שנכתבה כמה פעמים וזה לא ספאם^
אנונימי
כי זה מעצבן
קיבלת תשובה יאללה דיי הרגת
או שזה ספאם שיש כמה פעמים או שזה שאלות מטמטמות כמו בן 80 ובת 9 הולך? או דברים של דת ופוליטיקה שבעיקרון לא נועדו כדי לשאול אלא רק כדי לעשות עניין בין המשתמשים וכל פעם מחדש הולך להם
שואל השאלה:
למה פוליטיקה ודת זה דבר מטומטם? תתביישי
לא אמרתי שזה מטומטם אמרתי שזה מטמטם יש הבדל
אגב אני בן
וכן אלה דברים מאוד מטמטמים^
כי זה מאבד את הפוואנטה של זה כי אתה יכול שניה ללכת לחפש את השאלה ולמצא טריליון ואחת תשובות ישנות לשאלה, כמו שאנשים שואלין כאן שאלות שיכלו להיחסך על ידי חיפוש קצרצר בגוגל זה פשוט גורם לאתר ממש לאבד את הפוואנטה