6 תשובות
זה מציק אם רואים שראית ולא טורחת לענות אם לא היית על הפון שישחררו ממך גם לך יש חיים
זאת לא אשמתך. קורה שאי אפשר לענות מהר וזה בסדר. היא יכולה להתעצבן, זה בעיה שלה
לא יודעת, אולי זה נותן תחושה שאתה לא זמין בשבילה או לא מפנה לה זמן.
אתה בכלל לא חייב לתת דין וחשבון לאנשים אם אתה לא בטלפון, אותי זה טיפה מעצבן כשמתעצבים עליי כי אני לא בטלפון
אתה בכלל לא חייב לתת דין וחשבון לאנשים אם אתה לא בטלפון, אותי זה טיפה מעצבן כשמתעצבים עליי כי אני לא בטלפון
שואל השאלה:
לא ראיתי פשוט לא עניתי כמה שעות כי לא הייתי בטלפון בכלל
לא ראיתי פשוט לא עניתי כמה שעות כי לא הייתי בטלפון בכלל
יותר מעצבן אותי שרואים את ההודעה ולא עונים
לא יודעת למה היא התעצבנה, אני הייתי מבינה
מה שמעצבן אותי זה כשבנאדם מחובר אבל אפילו אין seen להודעה
מה שמעצבן אותי זה כשבנאדם מחובר אבל אפילו אין seen להודעה
באותו הנושא: