8 תשובות
תלוי איך את מרגישה
אני ממש בסדר תודה על הדאגה
אני מרגישה סבבה תודה על ההתעניינות
תכתבי לה שעברת את הניתוח והכל בסדר עכשיו ומה שלומה
אני מרגישה טוב יותר תודה על ההתעניינות ❤
שואל השאלה:
אני מרגישה סבבה לגמרי
היי תודה ששואלת אני מרגישה בסדר לגמרי
תגידי לה איך את מרגישה
ואז עוד הודעה תודה על הדאגה :)