9 תשובות
ממשלה מעולה סוף סוף יהיה פה שינוי
מושלמת יאללה שיתנו בראש
לא טובה..

אלה מושלממתת!!!
יותר מושלמת מזאת לא היה בחיים מאז קום המדינה ;)
מזעזעת.
עומדת להיות פה כפייה דתית, לא ישימו בש'ט על החילונים, ההומופוביה תחגוג.
מעולה עדיפה מממשלת שמאלנים על בטוח
אני קורא לממשלה הזו ממשלת שלושת ה-ט
טמטום
טפילות
טרור
שלושת העקרונות של הקואליציה.
בין כו וכו לא סובלים אותנו אז זה לא כזה משנה, הממשלה סבירה לגמרי
לא תשרוד הרבה.
הרכב מזעזע.
מזעזעת.
אם אתם חושבים שיצא משהו טוב מהממשלה הזאת , שיפור בביטחון ירידה במחירים או משהו כזה תתכוננו להתאכזב
אנונימית