14 תשובות
עושה לי קלקול קיבה
נורא
עדיף על הקודמת זה בטוח אבל גם חרא
נוראית.
מקווה שהכנסת תתפזר asap
שמח שאני מסיים השנה יב ומשרד החינוך החדש לא ישפיע עליי ככ.
במדינה הזאת אף פעם לא תהיה ממשלה נורמלית.
^אתה לא יכול להעריץ את בן גביר וממשלה ימנית כשאתה נמצא פה בסטיפס במכשיר חשמל בשבת. זה פשוט לא מסתדר
סבירה, הייתה יותר טובה בלי סוציאליסטים.
מן הפח אל הפחת
נוראי
הממשלה הכי טובה ממשלה ימנית רק ביבי ובן גביר ליברמן למזבלה
זאת לא ממשלת החלומות שלי אבל היא טובה יותר מהממשלה הקודמת והממשלה עם גנץ
^^^^^^נכון
^ונכון
אני בעד בן גביר בגלל שהוא בעד עונש מוות למחבלים ועכשיו בממשלה הימנית אולי זה יקרה.
וגם אני בעד ביבי כי הוא עשה את הסכמי אברהם והוא פשוט טוב ביטחונית.
אני לא צריך להיות דתי בשביל להיות ימני וחוץ מזה אני מסורתי
לא ממשלה שאני בעד ככ כי החרדים שולטים בביבי ואנחנו החילונים משלמים על כל הבלאגן הזה
לא מרוצה ממנה, כי היא ממשלת ימין ואני שמאלנית, אבל מאחלת לה שתצליח לעשות כמה שיותר לטובת מדינת ישראל