39 תשובות
יש מקומות שהטיפ כלול בחשבון
לדעתי זה כבוד בסיסי לשים
אם לא קיבלתי שירות טוב תדברי עם המנהל ואל תחזרי לשם פעם הבאה וזהו.
תכבדי את הדרישות של המקום ואל תעשי בעיות סתם ככה זה לא יוביל לשום דבר טוב בשבילך
ברורר שזה לגיטימי!!
זכותך לא לשים טיפ או כן לשים טיפ
ופה אמרת שלא בגלל השירות, זה הכי הגיוני שיש
ואם החברות שלך לא מקבלות את זה וחושבות שיצאת קמצנית אז כנראה הן ראו את זה בצורה לא מספיק ברורה וגם אני הייתי מתעצבנת וקמה להן בפרצוף
שואל השאלה:
אני יותר נעלבתי מהקטע של חברות שלי.. פשוט ריכלו עליי בלחשושים וקראו לי קמצנית. באיזה עולם?? בקושי אני יכולה לממן את עצמי אז לממן מלצר שלא שם זין עליי? ושהתנהג כאילו הוא עושה לנו טובה? איף
אנונימית
שואל השאלה:
מה בעיות? ממתי טיפ זה חובה? מה נסגר??
אנונימית
ברור שטיפ זה חובה
אנונימי
למה טיפ זה כבוד בסיסי אם המלצרים היו חארות
לא כתוב בשומקום שזה חובה
אתה נותן טיפ לכל בעל מקצוע?
נשמה אמרתי כבר, יש מקומות שהטיפ כלול בחשבון.
נראה לך חברות שלך שמחו לשלם עוד 12 שקל?
אנונימי
שואל השאלה:
הצילו ממתי טיפ זה חובה? גם מנה פיצית עולה מאה שקל וגם להוסיף טיפ? מה זה החרא הזה
אנונימית
שואל השאלה:
הן לא שילמו עוד 12 שקל:)
אנונימית
שואל השאלה:
וקמתי בגלל שהן העליבו אותי.
אנונימית
^^לא שמעתי על שום מקום כזה, ובחשבון בחיים לא ראיתי שרשום "טיפ"
אנונימי
אין לי כוח מה פאקינג לא מובן?
שואל השאלה:
ודרך אגב שאלתי אם אני יכולה לשלם באמצעות האשראי וזה לא היה אפשרי ואחכ הן אמרו שהן ילוו לי כסף ולא רציתי להיות חייבת אז אמרתי שבעיה שלהם שלא מקבלים אשראי
אנונימית
שואל השאלה:
לא רשום בשום מקום שטיפ כלול בחשבון
אנונימית
שואל השאלה:
ולמה שאשלם טיפ אם אין לי את הכסף לזה?
אנונימית
למה שתלכי למסעדה אם אין לך כסף?
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי כסף לצאת פעם ב ואין לי כסף מיותר לטיפ. כשיש שירות טוב אני נותנת טיפ ועוד היום ניסיתי לתת באשראי. אבל היום היה שירות מזעזע וקמתי בגלל חברות שלי לא הטיפ
אנונימית
"כסף מיותר לטיפ"
אם זה חלק מהתשלום ומדרישות המסעדה אז זה ממש לא כסף מיותר.
לא מתאים לך? לכי למסעדה אחרת או שבי בבית ואל תתלונני
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא בדרישת המסעדה מאיפה הסקתם את זה
אנונימית
ממתי זה נכלל בדרישות ונחשב כחלק מהתשלום?^^
תראו לי חוק כזה או מקום שמראה שזו חובה
שואל השאלה:
מצטרפת^
אנונימית
"למה שאשלם טיפ אם אין לי את הכסף לזה?"
זה כמו שתגידי למה הסלט הזה עולה 70 ש"ח אם אין לי את הכסף לזה? למי אכפת שאין לך כסף? זו הבעיה שלך. ככה זה, זה המחיר, זה הנהלים.
לא מתאים לך? את מוזמנת ללכת למקום אחר שהסלט בו עולה 20 ש"ח או לשבת בבית ולא לאכול סלט בכלל.
אנונימית
שואל השאלה:
למה שאני אשב בבית? מה אני מסכנה? יש לי כסף רק לאוכל לא לטיפ. מי את שתגידי לי לשבת בבית? אין לך שמץ של מושג מה עובר עליי.
אנונימית
יש המון מקומות שזה חלק מהתשלום וזה חלק מחשבון מה יש לכם?
אנונימית
שואל השאלה:
זו לא ההנהלה. זו לא הדרישה של המסעדה. שולחן לידינו שתי בנות עזבו בלי לשלם טיפ.
אנונימית
אילו נהלים? תראו לי מקום שבו כתוב שמחוייב לתת טיפ
ואם לא מביאים לי את האוכל במשך שעה (והמקום כמעט ריק) והמלצר התבלבל והביא לי את המנה הלא נכונה
פעמיים
אני צריך להביא טיפ? מן הסתם שלא
מה קשור מה שעובר עלייך?
אם זה הנהלים של המקום אז זה חלק מהתשלום ואת צריכה לשלם
לכל הטענות את מוזמנת לפנות לאחראים של המקום
אם במסעדה הזו זה לא חלק מהתשלום אז את יכולה גם לא להשאיר
אנונימית
שואל השאלה:
בפעם המאה זה לא הנהלים של המקום. את קוראת בכלל מה שאני רושמת?
אנונימית
שואל השאלה:
ואני אמרתי מקודם שבאתי לשלם באשראי והם עשו פרצוף ואמרו שלא צריך ושהם לא מתכוונים לחייב 12 שקל באשראי לטיפ.
אנונימית
תראי לי קבלה שמראה את זה
אני מעולם לא הייתי במקום כזה^^^^^ (אין לי כוח לתקן את כמות החצים)
אם לא אז לא
זה לא סותר שיש מקומות שזה כן חלק מהתשלום בהן
אם במקרה שלך מדובר במסעדה שטיפ זה לא חלק מהתשלום אז אל תשלמי ולכי משם הלחץ החברתי מהחברות שלך לא קשור
אנונימית
שילכו כוסעמק
אם היה שירות חרא לא מגיע למלצרים כלום
מילא היה שירות טוב הייתי מבינה אותן אבל את לא חייבת כלום
הטיפ זה חלק מהמסעדה, את אמורה לדעת שצריך לשים טיפ
אנונימי
כן
אפילו אם השירות היה סביר זו זכותך המלאה לא לשים טיפ ופי כמה וכמה עם שירות גרוע
אם כל החברות שלך החליטו שאתן תשלמו טיפ ואת פתאום באה ומתנגדת אז הגיוני שהם יחשבו שאת קמצנית
היית יכולה לסביר להן
אנונימית
שואל השאלה:
רשמתי כמה פעמים שניסיתי לשלם באמצעות האשראי טיפ והמסעדה עשו לי פרצופים. קמתי בגלל היחס שלהן אליי לא בגלל הטיפ
אנונימית
אז תחליפי חברות
אנונימית
את לא חייבת לשים טיפ, במיוחד אם אין לך הרבה כסף, ואם הם קוראות לך קמצנית אז הם סתם מטומטמות