2 תשובות
שואל השאלה:
^ אבל אני לא מתחבר לאנרואיד
אני יותר אוהב אייפון
^ אבל אני לא מתחבר לאנרואיד
אני יותר אוהב אייפון
אנונימי
שואל השאלה:
^ חחח
^ חחח
אנונימי
באותו הנושא: