9 תשובות
לא אוהבת
טעים כן
נחמד , שרט לי את כל הפה
לא טעים כמו מנת סטייק אנטריקוט 300 גרם עם ציפס בצד אבל טעים כן
סבבה+
יש יותר טובים אבל הוא סבבה
הוא סבבה
כן
טעים טעים
באותו הנושא: