7 תשובות
שואל השאלה:
זה אפילו יותר טעים מקורנפלקס כריות לדעתכם?
זה אפילו יותר טעים מקורנפלקס כריות לדעתכם?
אנונימית
טעים
לא יותר מכריות, אבל אחלה
זה טעים אבל כריות לוקח את זה בקל
יואוו פעם אכלתי אותו מלאא אבל כבר הפסקנו לקנות, אבל הוא טעים קצח
אני לא כזה אהבתי אותו
ברור שהכריות יותר טעיםם
ברור שהכריות יותר טעיםם
כן יאמי
באותו הנושא: