10 תשובות
לכי אליהם ותאמרי להם שאת עושה להם אחד אחד בלוק ואת סוגרת את ה-dm איתם כי זה לא בסדר שצירפו חברים שלהם ולא אותך
שימי עליו ז
אם לא רוצים אותך שם תמצאי חברים אחרים
לא להצטרף
את לא תיהי רצויה שם.. אין טעם
שואל השאלה:
אני כל הזמן משחקת לבד עם כל מיני אנשים באירופה, וזה יותר נחמד עם ישראלים
תמצאי חברים משרטים אחרים
או ילדים מהבצפר
או משהו כזה
הוא לא הבן אדם היחידי בעולם שמשחק במחשב
לא להצטרף, אל תהיי במקום שאת לא רצויה בו, תדעי את הערך שלך
שואל השאלה:
חחח אני לא מכירה אותם רק אותו^
אז מה זה מזיז לך אם את בכלל לא מכירה אותם
שואל השאלה:
מי מספר לך שגם אלה מהבית ספר לא רוצים לשחק איתי^
את כניראה כי אני לא מכיר אותך
יש עוד מקומות
יש בדיסקורד תתחברי לאנשים בשרטים אחרים
את יכולה למצוא אנשים גם בסטיפס וכזה
באותו הנושא: