7 תשובות
כבר אין לי רשתות.
כן! חרא על הטיקטוק והאינסטגרם
לא, אין לי את זה ומה אכפת לי שאחרים נהנים
אממ לא, למה? אין לי אבל למה שאני אמחוק מהקיום
וחלק מהדברים הכי טובים באינסטגרם מגיעים ליוטיוב ווטסאפ וכו
וחלק מהדברים הכי טובים באינסטגרם מגיעים ליוטיוב ווטסאפ וכו
לא
מחקתי כבר
כן
באותו הנושא: